TR | EN
Doç. Dr. Mahmut Sami İŞLEK
Doç. Dr. Mahmut Sami İŞLEK
 

EĞİTİM BİLGİLERİ

  • 2013 - 2019 Doktora

    Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye

  • 2009 - 2012 Yüksek Lisans

    Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

  • 2004 - 2009 Lisans

    Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

    YAPTIĞI TEZLER

    2019 Doktora

    Anadolu pazar sisteminde alıcı ve satıcı ilişkilerinin analizi

    Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)

    2012 Yüksek Lisans

    Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkileri: Türkiye’deki sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma

    Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

     

 

YABANCI DİLLER

  • C1 İleri İngilizce

Yayınlar & Eserler

DİĞER DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER

 
 

Alternative Marketing Ethics Within the Context of the Madinah Markets and Akhi Organizations: The Anatolian Approach

Erdoğan B. Z. , Torlak Ö., Yılmaz C., Özmen M. , İşlek M. S.
İş Ahlakı Dergisi, cilt.13, sa.2, ss.71-91, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) 
 
 

A Longitudinal Study of the Turkish Marketing Academia: What Has Changed and What Has Not in a Decade?

Erdoğan B. Z. , Doğan S., İşlek M. S.
Yuksekögretim Dergisi, cilt.10, sa.3, ss.301-311, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) 
 
 

Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019).

Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.

İŞLEK M. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.245-250, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) 
 
 

Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organisations: an exploratory study from Turkey

TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.

INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, cilt.17, sa.2, ss.183-201, 2020

 

Anadolu Yaklaşımı Mümkün mü? Türk Girişimci Biyografi veOtobiyografileri Üzerine Bir İnceleme

İŞLEK M. S. , ERDOĞAN B. Z.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.11, sa.2, ss.227-258, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
 
 

Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers

Torlak O., Ozmen M., TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING, cilt.10, sa.2, ss.476-494, 2019 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)  
 

Açıköğretim Sisteminin Görünen Yüzü:

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Bürolarının Örgüt Kültürü Kapsamında Değerlendirilmesi

ALTUNOĞLU A., KESKİN U., BÜYÜK K., ALTUNOĞLU M., İŞLEK M. S. , ÇAKMAK M. N. , et al.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.3, ss.96-116, 2018  
 
 

Türk Futbol Kültürünün Küreselleşme Kavram ve Süreçleri Bağlamında Değerlendirilmesi

ÇAKMAK M. N. , İŞLEK M. S. , KESKİN U.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi,
cilt.19, sa.33, ss.125-133, 2017 
 
 

Türkiye’de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999-2015):

Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durumlar ve Yönelimler

TORLAK Ö., TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, ss.170-188, 2017 
 
 

Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları

BÜYÜK K., İŞLEK M. S. , ÇAKMAK M. N. , TİLTAY M. A.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.16, sa.1, ss.303-323, 2016 
 
 

Pazarlamaya Farklı Yaklaşımlar ve Kültürün Bu Yaklaşımlar Üzerindeki Rolü

Anglo Sakson Alp Germen ve Anadolu Yaklaşımlarının Karşılaştırılması

ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, cilt.6, sa.12, ss.117-138, 2013 
 
 

Brand Communities in the Axis of Socializing Customers Sample of Volkswagen Beetle Owners Turkey

BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
EGE ACADEMIC REVIEW, cilt.11, sa.3, ss.465-477, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
 

HAKEMLİ KONGRE / SEMPOZYUM BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

 
 

Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak

İŞLEK M. S. , ERDOĞAN B. Z.
10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019
 
 

Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object

KARABABA E., İŞLEK M. S. , AY U.
2018 Association for Consumer Research Annual Conference,
Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018
 
 

Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri

TORLAK Ö., ÖZMEN M. , İŞLEK M. S. , AY U., TİLTAY M. A.
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Temmuz 2018
 
 

A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?

ERDOĞAN B. Z. , DOĞAN S., İŞLEK M. S.
2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49
 
 

Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network

TORLAK Ö., ÖZMEN M. , TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
2017 Association for Consumer Research Conference,
Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062
 
 

Uluslararası Öğrenci Akademilerinde Yerel Paydaş Deneyimleri: Eskişehir İlinde Nitel Bir Araştırma

İŞLEK M. S. , ÇAKMAK M. N. , KESKİN U.
3. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, Konya, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2017
 
 

Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri

TORLAK Ö., ÖZMEN M. , TİLTAY M. A. , AY U., İŞLEK M. S.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.877-882
 
 

The Journey of Marketing: From East to West and Back”

ERDOĞAN B. Z. , TORLAK Ö., ÖZMEN M. , İŞLEK M. S.
8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017
 
 

Uluslararası Öğrenci Akademisinde Edinilen Deneyimler: Eskişehir 2015 Tecrübe Aktarımı

İŞLEK M. S. , KESKİN U., ÇAKMAK M. N.
1. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2015
 
 

Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organizations

An Exploratory Study From Turkey

TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
45th Annual ARNOVA Conference, Washington, Kiribati, 17 - 19 Kasım 2016
 
 

Türkiye de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları 1999 2015

Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler

TORLAK Ö., TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
 
 

Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir

KARABABA E., İŞLEK M. S. , AY U.
2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016
 
 

A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations

ERDOĞAN B. Z. , Torlak Ö., YILMAZ C., İŞLEK M. S.
Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM),
Long Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.17, ss.181-186 
 
 

Helal Gıda Tüketimine Yönelik Tutumların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

ÖZTÜRK S. A. , İŞLEK M. S. , PALA U., sağ i.
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
 
 

Şikâyet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi Karaman İli Örneği

BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S. , BURUCUOĞLU M.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
 
 

Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi

BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S.
9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011
 
 

Relationship Marketing Approach And An Application In Service Sector

Karaman Private Health Organizations

BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE,
8 - 10 Temmuz 2010, ss.943
 
 

Nostalgic Gale On Marketing

BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE,
8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167
 

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

 
 

Kişisel Satış

İşlek M. S. , Pala U.
Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
Eskişehir, ss.119-142, 2020
 
 

İş Fikrinden Girişime

Erdoğan B. Z. , İşlek M. S.
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
Eskişehir, ss.103-128, 2020
 
 

Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları

İşlek M. S.
Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020
 
 

Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama

ERDOĞAN B. Z. , EKİCİ N., İŞLEK M. S. , DOĞAN S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018
 
 

Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı

ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018
 
 

Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi

ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018
 
 

Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi

ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018
 
 

Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)

ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018
 
 

Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği

TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017
 
 

İş Yaşamında İknanın Gücü

TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016
 
 

Sözsüz İletişim

TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016