Doç. Dr. Mahmut Sami İŞLEK
- Dahili Telefon: 0 (222) 239 37 50 / 6671
- E-Posta:
- Özgeçmiş: YÖK Akademik Sayfası
- Avesis: https://avesis.ogu.edu.tr/msislek
EĞİTİM BİLGİLERİ
-
2013 - 2019 Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
-
2009 - 2012 Yüksek Lisans
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
-
2004 - 2009 Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
YAPTIĞI TEZLER
2019 Doktora
Anadolu pazar sisteminde alıcı ve satıcı ilişkilerinin analizi
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
2012 Yüksek Lisans
Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkileri: Türkiye’deki sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
YABANCI DİLLER
-
C1 İleri İngilizce
Yayınlar & Eserler
DİĞER DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER
Alternative Marketing Ethics Within the Context of the Madinah Markets and Akhi Organizations: The Anatolian Approach
Erdoğan B. Z. , Torlak Ö., Yılmaz C., Özmen M. , İşlek M. S.
İş Ahlakı Dergisi, cilt.13, sa.2, ss.71-91, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
A Longitudinal Study of the Turkish Marketing Academia: What Has Changed and What Has Not in a Decade?
Erdoğan B. Z. , Doğan S., İşlek M. S.
Yuksekögretim Dergisi, cilt.10, sa.3, ss.301-311, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019).
Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.
İŞLEK M. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.245-250, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organisations: an exploratory study from Turkey
TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, cilt.17, sa.2, ss.183-201, 2020
Anadolu Yaklaşımı Mümkün mü? Türk Girişimci Biyografi veOtobiyografileri Üzerine Bir İnceleme
İŞLEK M. S. , ERDOĞAN B. Z.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.11, sa.2, ss.227-258, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers
Torlak O., Ozmen M., TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING, cilt.10, sa.2, ss.476-494, 2019 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
Açıköğretim Sisteminin Görünen Yüzü:
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Bürolarının Örgüt Kültürü Kapsamında Değerlendirilmesi
ALTUNOĞLU A., KESKİN U., BÜYÜK K., ALTUNOĞLU M., İŞLEK M. S. , ÇAKMAK M. N. , et al.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.3, ss.96-116, 2018
Türk Futbol Kültürünün Küreselleşme Kavram ve Süreçleri Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇAKMAK M. N. , İŞLEK M. S. , KESKİN U.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi,
cilt.19, sa.33, ss.125-133, 2017
Türkiye’de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999-2015):
Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durumlar ve Yönelimler
TORLAK Ö., TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, ss.170-188, 2017
Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları
BÜYÜK K., İŞLEK M. S. , ÇAKMAK M. N. , TİLTAY M. A.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.16, sa.1, ss.303-323, 2016
Pazarlamaya Farklı Yaklaşımlar ve Kültürün Bu Yaklaşımlar Üzerindeki Rolü
Anglo Sakson Alp Germen ve Anadolu Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, cilt.6, sa.12, ss.117-138, 2013
Brand Communities in the Axis of Socializing Customers Sample of Volkswagen Beetle Owners Turkey
BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
EGE ACADEMIC REVIEW, cilt.11, sa.3, ss.465-477, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
HAKEMLİ KONGRE / SEMPOZYUM BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR
Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak
İŞLEK M. S. , ERDOĞAN B. Z.
10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019
Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object
KARABABA E., İŞLEK M. S. , AY U.
2018 Association for Consumer Research Annual Conference,
Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018
Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
TORLAK Ö., ÖZMEN M. , İŞLEK M. S. , AY U., TİLTAY M. A.
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Temmuz 2018
A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?
ERDOĞAN B. Z. , DOĞAN S., İŞLEK M. S.
2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49
Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network
TORLAK Ö., ÖZMEN M. , TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
2017 Association for Consumer Research Conference,
Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062
Uluslararası Öğrenci Akademilerinde Yerel Paydaş Deneyimleri: Eskişehir İlinde Nitel Bir Araştırma
İŞLEK M. S. , ÇAKMAK M. N. , KESKİN U.
3. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, Konya, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2017
Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri
TORLAK Ö., ÖZMEN M. , TİLTAY M. A. , AY U., İŞLEK M. S.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.877-882
The Journey of Marketing: From East to West and Back”
ERDOĞAN B. Z. , TORLAK Ö., ÖZMEN M. , İŞLEK M. S.
8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017
Uluslararası Öğrenci Akademisinde Edinilen Deneyimler: Eskişehir 2015 Tecrübe Aktarımı
İŞLEK M. S. , KESKİN U., ÇAKMAK M. N.
1. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2015
Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organizations
An Exploratory Study From Turkey
TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
45th Annual ARNOVA Conference, Washington, Kiribati, 17 - 19 Kasım 2016
Türkiye de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları 1999 2015
Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler
TORLAK Ö., TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S. , AY U.
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir
KARABABA E., İŞLEK M. S. , AY U.
2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016
A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations
ERDOĞAN B. Z. , Torlak Ö., YILMAZ C., İŞLEK M. S.
Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM),
Long Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.17, ss.181-186
Helal Gıda Tüketimine Yönelik Tutumların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
ÖZTÜRK S. A. , İŞLEK M. S. , PALA U., sağ i.
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
Şikâyet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi Karaman İli Örneği
BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S. , BURUCUOĞLU M.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi
BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S.
9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011
Relationship Marketing Approach And An Application In Service Sector
Karaman Private Health Organizations
BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE,
8 - 10 Temmuz 2010, ss.943
Nostalgic Gale On Marketing
BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE,
8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167
KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ
Kişisel Satış
İşlek M. S. , Pala U.
Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
Eskişehir, ss.119-142, 2020
İş Fikrinden Girişime
Erdoğan B. Z. , İşlek M. S.
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları,
Eskişehir, ss.103-128, 2020
Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları
İşlek M. S.
Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020
Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama
ERDOĞAN B. Z. , EKİCİ N., İŞLEK M. S. , DOĞAN S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018
Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı
ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018
Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi
ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018
Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi
ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018
Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)
ERDOĞAN B. Z. , İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018
Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği
TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017
İş Yaşamında İknanın Gücü
TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016
Sözsüz İletişim
TİLTAY M. A. , İŞLEK M. S.
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016