TR | EN
Arş. Gör. Yunus ÖZHASAR
Arş. Gör. Yunus ÖZHASAR
Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans Turizm İşletmeciliği Akdeniz Üniversitesi  2015
Yüksek Lisans Turizm İşletmeciliği Adnan Menderes Üniversitesi

 2019

 

1)  Akademik Ünvanlar 

Araştırma Görevlisi   2018-

2)  Yönetilen, destek olunan Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

2.1 Yüksek Lisans 

2.2 Doktora tezleri 

3)   Yayınlar 

3.1 Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler 

3.1.12. Gök, B. & Özhasar, Y. (2023). GLAMPİNG İŞLETMELERİNDE ASGARİ STANDARTLARIN BELİRLENMESİ: KEŞFEDİCİ BİR NİTEL ÇALIŞMA . Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 33 (2), 821-830

3.1.11.Konak, S. & Özhasar, Y. (2022). Turizm Alanındaki Dergi Editörlerinin Bilimsel Yayınların Kabul Sürecinde Yayın Etiğine Bakış Açısı . Turizm Akademik Dergisi , 9 (2) , 363-378 

3.1.10. Yılmazdoğan, O.C., Özhasar, Y., Kılıç, Ö. (2021). Examining the Effect of FOMO on Conspicious Consumption and Assimilitaion: A Study on Generation Z. Journal of Gastronomy Hospitality and Travel 4(2),  621-625. Link

3.1.9. Özhasar, Y. (2021). Turizm Alanında Yazılmış Kriz ve Kriz Yönetimi Konulu Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi. Journal of Gastronomy Hospitality and Travel 4(2), 295-305. Link

3.1.8. Demirci, B., Kılıç, Ö., Özhasar, Y. (2021) Yiyeceç İçecek İşletmelerinde İşgören Verimliliğinin Nomofobiye Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi 13(4),  3514-3524. Link

3.1.7. Demirci, B., Deliormanlı, A., Özhasar, Y. (2020) Eskişehir'deki Yiyecek İçecek İşletmelerinin Instagram Kullanımının İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8(4). 3347-3361. Link

3.1.6. Temizkan, S.P., ve Özhasar, Y. (2020) Eskişehir'deki Seyahat Acentalarının Web Sitelerinin İçerik Analizi. Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4(2), 116-129. Link

3.1.5. Özhasar, Y., Oğuz, Y.E. ve Yılmaz, V. (2020). Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği (The Effect of Instagram Addiction on Holiday Purchasing Intention: Case of ESOGU Tourism Faculty Students)Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(1), 35-51. Link

3.1.4. Seçilmiş, C , Düşmezkalender, E , Özhasar, Y . (2019). Kriz ve Meslekten Ayrılma Niyeti İlişkisi: Algılanan Örgütsel Desteğin Aracılık Rolü. Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 10 (20) , 301-317. Link

3.1.3.  Konak, S., Özhasar, Y. (2019). Türkiye’deki Glamping İşletmelerinin Web Site İçeriklerinin Analizi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7 (2), 937-949. Link

3.1.2. ÖZHASAR, Y , EGE, Z . (2019). Konaklama İşletmelerinde Kriz Yönetimi Uygulamaları: İstanbul Fatih İlçesi Örneği. International Journal of Contemporary Tourism Research, 3 (1), 50-65. Link 

3.1.1.  KONAK, S , ÖZHASAR, Y . (2019). Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm ile İlgili Bölümleri Tercih Nedenleri. International Journal of Contemporary Tourism Research, 3 (1), 1-11. Link

3.2 Uluslar arası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında  (Proceedings) Basılan Bildiriler 

3.2.4. Konak, S. ve Özhasar, Y. (2022). Turizm Dergileri İçin Hakemlerin Akran Değerlendirme Sürecinde Yayın Etiğine İlişkin Görüşleri, 2. International Congress on Contemporary Scientific Research, 265-273.

3.2.3 Konak,S., Özhasar,Y.(2022). Turizm Dergileri İçin Hakemlerin Akran Değerlendirme Sürecinde Yayın Etiğine İlişkin Görüşleri.Internatıonal Congress On Contemporary Scıentıfıc Research 2-3 November. Gaziantep/Türkiye.

3.2.2. Demirci, B., Kılıç, Ö., Özhasar, Y. (2020). Otel İşletmelerinde Nomofobi: Eskişehir Örneği. Congress on Scientific Researches and Recent Trends-7 December 6-9. Baku Euroasian University, Azerbaijan

3.2.1. Düşmezkalender, E, Özhasar, Y, Yordam, S. (2019). Yayla Turizmi: Karadeniz Bölgesi’ne Düzenlenen Yayla Turları Üzerine Bir İnceleme. UCEK-2019, 03-05 Ekim 2019 / ICGE-2019, 03–05 October 2019 Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir / TÜRKİYE

3.3 Yazılan Ulusal/Uluslararası Kitaplar 

3.4 Yazılan Ulusal/Uluslar arası Kitaplardaki Bölümler 

3.4.7 . Yücesoy, S., Düşmezkalender, E. Özhasar, Y. (2023). Exploring Niche Tourism Business Models, Marketing, and Consumer Experience. Battlefield Tourism. IGI Global,  Pennsylvania.

3.4.6. Özhasar, Y., Kılıç, Ö. (2023). Turizm ve Sürdürülebilirlik. ChatGPT'nin Turizme Etkileri.  [Editörler: Yazıcıoğlu, İ., Aksoy, M., Kaman, G.S.] Detay Yayıncılık, Ankara.     

3.4.5. Kılıç, Ö., Özhasar, Y. (2023). Turizm ve Sürdürülebilirlik. Sürdürülebilir Turizm ve Kırsal Kalkınma. [Editörler: Yazıcıoğlu, İ., Aksoy, M., Kaman, G.S.] Detay Yayıncılık, Ankara. 

3.4.4. Konak, S., Özhasar, Y. (2023). Turizm ve Otel İşletmelerinde Büyük Veri Analizi ve Yapay Zeka. Akıllı Otellerde Yapay Zeka. [Editörler: Cengizci, A. D., Karasakal, S.] Detay Yayıncılık, Ankara. 

3.4.3. Özhasar, Y. (2022). Turizm ve Rekreasyon Çalışmaları. Rusya-Ukrayna Savaşı ve Türk Turizmine Muhtemel Etkileri. [Editörler: Karaçar, E., Erol, E.] Çizgi Kitabevi Ankara.

3.4.2. Konak, S., Özhasar, Y. (2021). Turizmde Araştırma Temaları. Akıllı Turizm. [Editörler: Demirci, B., Solunoğlu, A.] Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara. 

3.4.1. SARI, Y., Özhasar, Y. (2020). Ekonomi Ekseninde Türkiye'de Geçmişten Günümüze Kültür ve Turizm Politikaları. Türkiye'nin Yenilenebilir Enerji Politikaları Bağlamında Elektrikli Araç Şarj İstasyonlarının Konaklama İşletmesi Tercihine Etkisi: Elektrikli Otomobil Sahipleri ile Nitel Bir Araştırma. [Editörler: PAKDEMİRLİ, B., BAYRAKTAR, Z., ÜNALMIŞ, A.N., SARI, Y., TAKMAZ, S., EMİR, O.] Akçağ Yayınları, Ankara.   

3.5 Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

3.6 Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler 

3.7 Diğer Yayınlar 

4) Projeler 

4.1 Uluslararası Projeler

4.2 Ulusal Projeler 

5) İdari Görevler 

6) Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler

7) Ödüller