- Dahili Telefon: 0 (222) 239 37 50 / 6653
- E-Posta:
- Özgeçmiş: YÖK Akademik Sayfası
- Avesis: https://avesis.ogu.edu.tr/cyilmazdogan
Derece |
Alan |
Üniversite |
Yıl |
Lisans | Turizm ve Otel İşletmeciliği | Anadolu Üniversitesi |
2009 |
Yüksek Lisans | Turizm İşletmeciliği | Anadolu Üniversitesi |
2013 |
Doktora | Turizm İşletmeciliği | Eskişehir Osmangazi Üniversitesi | 2017 |
ULUSLARARASI ARAŞTIRMACI ID'leri
ORCID: 0000-0003-0642-5395
YÖKSİS Araştırmacı ID: 183257
1) AKADEMİK ÜNVANLAR
Araştırma Görevlisi 2010 - 2018
Doktor Öğretim Üyesi 2018 - 2022
Doçent Dr. 2022 - Halen
2) YÖNETİLEN TEZLER
2.1 Yüksek Lisans
2.1.1. Bibiana Amos DIAMOND (2023) The Impact of Social Media Influencers on Tourists Travel Decision and Post-Travel Behavior: The Role of Parasocial Interaction on Consumer Decision and Post-Travel Behavior, Eskisehir Osmangazi University, Institute of Social Sciences. [Link]
2.2 Doktora tezleri
3) YAYINLAR
3.1. Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3.1.1. YILMAZDOĞAN, O. C. (2024). Elevating workforce stability: Augmented reality and artificial intelligence solutions for overcoming employee turnover challenges in hospitality and tourism. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 16(5), 598-610. [Link]
3.1.2. YILMAZDOĞAN, O. C., YÜCESOY, S. ve DEMİRAY, T. (2022). Airbnb Hosts’ Strategies to Market Their Place: The Case of Eskisehir. KMU Journal of Social and Economic Research, 24 (43): 717-730. [Link]
3.1.4. MCHAVU, S. U., ALİ, İ, M. ve YILMAZDOĞAN, O.C. (2022). How Perceptions of Travel Influencers on Instagram Affect Visit Intention? A Research on Generation Z from Zanzibar. Balkan Journal of Social Sciences. 11(22): 1-9. [Link]
3.1.4. YILMAZDOĞAN, O. C., ŞEN DOĞAN, R. ve ALTINTAŞ, E. (2021). The Impact of the Source Credibility of Instagram Influencers on Travel Intention: The Mediating role of Parasocial Interaction. Journal of Vacation Marketing, doi.org/10.1177/1356766721995973. (SSCI) [Link]
3.1.5. YILMAZDOĞAN, O. C., ÖZHASAR, Y. ve KILIÇ, Ö. (2021). Examining the Effect of FOMO on Consoicuous Consumption and Assimilation: A Study on Generation Z. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 4(2), 612-625. DOI: 10.33083/joghat.2021.97 [Link]
3.1.6. YILMAZDOĞAN, O. C. ve SEÇİLMİŞ, C. (2020). The Effect of Destination Attachment and It's Antecedents on Destination Loyalty. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 1, ss. 21-39. DOI: 10.17494/ogusbd. 763360. [Link]
3.1.7. SEÇİLMİŞ, C. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2016). The Effect of Perceptions Regarding Festivals on Festival Loyalty: The Case of Ayder Kardan Adam Festival. IOSR Journal of Humanities and Social Science (IOSR-JHSS), Cilt: 21, Sayı: 12, ss. 49-55. e-ISSN: 2279-0837. [Link]
3.1.8. YILMAZDOĞAN, O. C.; SEÇİLMİŞ, C. VE ÇİÇEK, D. (2015). The Effect of Corporate Social Responsibility (CSR) Perception on Tourism Students’ Intention to Work in Sector. Procedia Economics and Finance, Cilt: 23, ss. 1340 – 1346. ISSN: 2212-5671. [Link]
3.2. Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3.2.1. ŞENEL, E. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2021). Turizmde X, Y Ve Z Jenerasyonlarının Dijital Ayak İzi Farklılıkları, Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 5(3), 189-206. [Link]
3.2.2. YILMAZDOĞAN, O. C. ve ATANLAR, A. (2021). Tur Katılımcılarının Tura Yönelik Algıları, Otantiklik Algıları ve Aidiyet Seviyeleri Arasındaki İlişki. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 20, Sayı: 77, ss. 329-339. ISSN: 1304-0278. [Link]
3.2.3. DEMİRCİ, B.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve DÜŞMEZKALENDER, E. (2020). Festival Algısı, Festival Memnuniyeti, Festival Değeri ve Aidiyet İlişkisi: Eskişehir Sokak Lezzetleri Festivali Örneği. Business and Management Studies: An International Journal (BMIJ), Cilt: 8, Sayı: 1, ss. 1096-1112. ISSN: 2148-2586. [Link]
3.2.4. YILMAZDOĞAN, O. C. ve ÖZEL, Ç. H. (2014). Sosyal Medya Pazarlamasının Otellerdeki Kullanımının Yararlarına Yönelik Yönetici Algılarının Belirlenmesi: Antalya Örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, Cilt:15, Sayı:1, ss. 37-62. ISSN: 1303-0027, DOI: 10.24889/ifede.268178. [Link]
3.2.5. YILMAZDOĞAN, O. C. ve TEMİZKAN, S. P. (2014). Otel İnternet Sitelerinde Engelli Bireylerin İhtiyaçlarına Yönelik Bilgilerin Varlığı Üzerine Bir Araştırma. Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, Sayı:2, ss. 159-172. ISSN: 2149-0163. [Link]
3.2.6. KAŞLI, M. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). İmajın Turistik Talebe Etkisi: Eskişehir Örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, Cilt:4, Sayı:2, ss. 199-209. ISSN:1309-8012 (Online). [Link]
3.3. Ulusal/Uluslararası Kitaplar
3.3.1. KAŞLI, M.; TOKMAK, C.; ARSLANER, E.; DEMİRCİ, B. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). Bursa, Eskişehir, Bilecik’te Termal Turizm Sektör Raporu. ss.159. (“Bursa, Eskişehir, Bilecik'te Termal Turizm Sektör Araştırması” isimli proje kapsamında BEBKA desteğiyle basılmıştır.) [Link]
3.4. Ulusal/Uluslararası Kitaplardaki Bölümler
3.4.1. YILMAZDOĞAN, O. C. ve ECE, C. (2024). Rebranding or Retro-Branding of Heritage Destinations (p. 145-164). Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism [Ed: DEEPAK CHHABRA]. ROUTLEDGE, New York. ISBN: 9781032386676. [Link]
3.4.2. YILMAZDOĞAN, O. C., ECE, C. ve EZENEL, E. (2024). GenZers as Marketing Managers (p. 205-227). Contemporary Marketing Management for Tourism and Hospitality - How New Tech and Gen Z Drive Sustainable Business Transformation [Ed: N. STYLOS, P. ROBINSON & R. RAHIMI]. Palgrave McMillan SPRINGER. ISBN: 978-3-031-65048-2. [Link]
3.4.3. YILMAZDOĞAN, O. C., ECE, C. ve EZENEL, E. (2024). Creativity and Marketing with New Technologies in Tourism and Hopitality (p. 133-153). Contemporary Marketing Management for Tourism and Hospitality - How New Tech and Gen Z Drive Sustainable Business Transformation [Ed: N. STYLOS, P. ROBINSON & R. RAHIMI]. Palgrave McMillan SPRINGER. ISBN: 978-3-031-65048-2. [Link]
3.4.4. YILMAZDOĞAN, O. C. (2024). Doğa Turizmi Aktiviteleri (ss. 171-194). Doğa Turizmi [Ed: F. APAYDIN] Nobel Akademik Yayıncılık. ISBN: 978-625-393-547-4. [Link]
3.4.5. YILMAZDOĞAN, O. C. (2022). Uzay Turizminde Acente İşletmelerinin İşlevi (ss. 217-240). Uzay Turizmi [Ed: F. APAYDIN] Nobel Akademik Yayıncılık. ISBN: 978-625-417-751-4. [Link]
3.4.6. ŞABANOĞLU, C. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2022) Dijital Çağda Dijital Yerliler, Dijital Göçmenler ve Turizm İlişkisi (ss. 95-110). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler [Shemsi MORİNA, Serdan KERVAN]. Duvar Yayınları. ISBN: 978-625-8109-21-4.
3.4.7. SEÇİLMİŞ, C., DÜŞMEZKALENDER, E., YILMAZDOĞAN, O. C. ve ÖZDEMİR, C. (2021). Turist Turist Etkileşimi, Kişilik, Etnosentrizm ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişki (ss. 61-84). Altenatif Turizm Çalışmaları [Ed: H. ÇETİNER]. İKSAD Yayınevi. ISBN: 978-625-8061-20-8. [Link]
3.4.8. YILMAZDOĞAN, O. C. (2021). Kırsal Turizm Pazarlaması (ss. 110-122). Turizmde Araştırma Temaları [Ed: B. DEMİRCİ & A. SOLUNOĞLU]. Çizgi Kitabevi Yayınları. ISBN: 978-605-196-700-4. [Link].
3.4.9. SEÇİLMİŞ, C.; DÜŞMEZKALENDER, E.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve ÖZDEMİR, C. (2020). Effect of Etnocentrism on Tourist-Tourist Interaction (ss. 676-688). Academic Studies in Social Sciences [Ed: H. BABACAN; M. ERASLAN & A. TEMİZER]. Montenegro: Ivpe Cetinje. ISBN: 978-9940-46-009-9.
3.4.10. YILMAZDOĞAN, O. C. (2019). Eskişehir: Çibörek (ss. 184-191). Bir Yerin Tabaktaki Kimliği [Ed: M. Y. SAÇILIK & S. ÇEVİK]. Detay Yayıncılık. ISBN: 978-605-254-179-1. [Link]
3.4.11. YILMAZDOĞAN, G. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2018). Baharın Müjdecisi Sabantuy Şenlikleri (ss. 91-105). Dünden Bugüne Eskişehir ve Yöresindeki 16 Etkinliğin Öyküsü (Festivaller, Şenlikler, Özel Günler) [Ed: N. KOZAK]. Eskişehir Tepebaşı Belediyesi Yayınları, ISBN: 978-605-81930-1-7. ISBN: 978-605-254-179-1. [Link]
3.4.12. YILMAZDOĞAN, O. C. (2015). Engelsiz Turizm (ss.195-219). Sağlık Turizmi [Ed: S. P. TEMİZKAN]. Ankara: Detay Yayıncılık. ISBN: 978-605-9189-20-0. [Link]
3.5. Ulusal/Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler
3.5.1. YILMAZDOĞAN, O. C. ve POLAT, Ş. (2023). Engelsiz Turizm İçin Sosyal Medya: Teknoloji Kabul Modeli ile Dezavantajlı Bireyler İçin Bir Çerçeve. IV. Turizmde Mimarlık ve Kültürel Miras Kongresi. Safanbolu: Karabük Üniversitesi, 12-14 Ekim
3.5.2. ABDALLA, H., DÖNMEZ, T. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2023). Sosyal Medya Farkındalığının İş Performansı Üzerindeki Etkisi – Zanzibar Turizm Sektörü Örneği. 23. Ulusal Turizm Kongresi. Denizli: Pamukkale Üniversitesi, 13-15 Ekim, ss. 1384-1401, ISBN: 978-605-254-834-9. [Link]
3.5.3. YILMAZDOĞAN, O. C. (2022). Pandemi Sürecinde Airbnb Ev Sahiplerinin Evlerini Pazarlama Stratejileri: Eskişehir Örneği, 1. International Pandemic Studies Congress. KKTC, 26-27 Mart, ss. 47. ISBN: 978-625-8377-08-8. (Özet Bildiri)
3.5.4. DEMİRCİ, B.; TİMUR, B.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve OĞUZ, Y. E. (2015). Yerli Turistlerin Yöresel Yemek Tüketimi Motivasyonlarının Gelecek Niyetleri Üzerine Etkisi: Eskişehir Örneği. I. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu. Kastamonu: Kastamonu Üniversitesi, 19-21 Kasım, ss. 816-826.
3.5.5. KAŞLI, M.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve KILIÇ, İ. (2015). Turizmin Çevresel Etkileri ile Yaşam Kalitesi İlişkisi: Eskişehir Örneği. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators. Konya: Selçuk Üniversitesi, 28-30 Mayıs, ss. 617-627. ISBN: 978-605-9119-16-0 (2.c).
3.5.6. SARI, Y.; ÇİÇEK, D.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve ÖZDEMİR, C. (2015). Yerel Kalkınmanın Önemli Bir Dinamiği Olan Turizmin Getirdiği Değişimlerin Kadın Girişimciler Bağlamında Değerlendirilmesi. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators. Konya: Selçuk Üniversitesi, 28-30 Mayıs, ss. 476-488. ISBN: 978-605-9119-16-0 (2.c).
3.5.7. KAŞLI, M.; ARSLANER, E.; DEMİRCİ, B. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2013). Gençlerin Turistik Tercihlerinin Belirlenmesi: Eskişehir’de Yaşayan Gençler Örneği. 14. Ulusal Turizm Kongresi. Kayseri: Erciyes Üniversitesi, 05-08 Aralık, ss. 928-939, ISBN:978-605-5216-74-0. [Link]
3.5.8. AŞAN, K. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). Yerel Halkın Ev Pansiyonculuğuna Yönelik Girişimcilik Eğilimleri. 13. Ulusal Turizm Kongresi. Antalya: Akdeniz Üniversitesi, 06-09 Aralık, ss.703-717, ISBN: 9786055627263. [Link]
3.5.9.YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). Sosyal Medyanın Pazarlama Aracı Olarak Kullanımı: 4 ve 5 yıldızlı Otel İşletmelerinin Yöneticileri Üzerinde Bir Uygulama”. VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi. Antalya, Kemer: Gazi Üniversitesi ve Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12-15 Nisan, ss. 830-831, ISBN: 978-605-5437-80-0. [Link]
3.5.10. YILMAZDOĞAN, O. C. ve KAŞLI, M. (2011). Turizm Algısı ve Girişimcilik Niyeti İlişkisi: Eskişehir’de Bir Araştırma. 12. Ulusal Turizm Kongresi. Düzce-Akçakoca: Düzce Üniversitesi, 30 Kasım - 04 Aralık, ss. 591- 600, ISBN: 978-605-87976-8-0. [Link]
3.7. Yapmış Olduğu Tezler
3.7.1. YILMAZDOĞAN, O. C. (2017). "Destinasyon Aidiyeti ve Öncüllerinin Destinasyon Sadakati Üzerindeki Etkisi" (The Effect of Destination Attachment and It's Antecedents on Destination Loyalty). Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı (Doktora Tezi) Danışman: Doç. Dr. Cihan SEÇİLMİŞ [Link]
3.7.2. YILMAZDOĞAN, O. C. (2013). "Otellerde Sosyal Medya Pazarlamasının Yararlarına Yönelik Yönetici Algılarının Belirlenmesi: Antalya Örneği" (Determining managers perceptions for benefits of social media marketing at hotels: The case of Antalya). Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı (Yüksek Lisans Tezi) Danışman: Yrd. Doç. Dr. Çağıl Hale ÖZEL [Link]
3.8. Diğer Yayınlar
3.8.1. YILMAZDOĞAN, O. C. (2022). "Çiçek Pasajı" (Ansiklopedi Maddesi) - Türkiye Turizm Ansiklopedisi, ISBN: 978-605-72949-1-3. [Link]
3.8.2. YILMAZDOĞAN, O. C. (2022). "Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Turizm Fakültesi" (Ansiklopedi Maddesi) - Türkiye Turizm Ansiklopedisi, ISBN: 978-605-72949-1-3. [Link]
3.8.3. YILMAZDOĞAN, O. C. (2022). "İstanbul Kapalı Çarşı" (Ansiklopedi Maddesi) - Türkiye Turizm Ansiklopedisi, ISBN: 978-605-72949-1-3.
4) PROJELER
4.1. Uluslararası Projeler
4.1.1. Ocak 2021 - Haziran 2022 tarihleri arasında "Eskişehir Advances with Rural Tourism Project" isimli ve 020-1-TR01-KA104-089408 kodlu Avrupa Birliği KA104 projesinde araştırmacı.
4.1.2. 13.01.2022 - 21.01.2022 tarihleri arasında "Filling Gaps" isimli ve 2020-2-FR02-KA105-017766 kodlu Avrupa Birliği Erasmus+ projesinde uzman.
4.2. Ulusal Projeler
4.2.1. 05.07.2019 - 27.04.2021 tarihleri arasında ,"Turist-Turist Etkileşimi, Kişilik Özellikleri, Etnosentrizm ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkiler" isimli ve 201925024 kodlu BAP-C projesinde araştırmacı.
4.2.2. 13.05.2016 – 13.11.2017 tarihleri arasında, “Destinasyon Aidiyeti ve Öncüllerinin Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi” isimli ve 201625A227 kodlu BAP-A projesinde araştırmacı.
4.2.3. 14.02.2014 –14.08.2015 tarihleri arasında, “Eskişehir Odunpazarı Bölgesinde Ev Pansiyonculuğu Araştırması ve Eğitimi” isimli ve 201425005 kodlu BAP-C projesinde araştırmacı.
4.2.4. Haziran 2013 – Haziran 2014 tarihleri arasında, “Eskişehir Somut Olmayan Kültürel Miras Envanterinin Çıkarılması ve Turizme Kazandırılması” isimli BEBKA projesinde araştırmacı. [Link]
4.2.5. Ağustos 2012 – Ekim 2012 tarihleri arasında, “Bursa, Eskişehir, Bilecik'te Termal Turizm Sektör Araştırması” isimli BEBKA Projesinde araştırmacı.
5) ULUSLARARASI HAREKETLİLİKLER
5.1. ERASMUS+ personel hareketliliği kapsamında Vysoká škola obchodní a hotelová (College of Business and Hotel Management) - Brno/Çek Cumhuriyeti'nde eğitim alma (31.08.2015 - 6.09.2015)
5.2. ERASMUS+ K107 personel hareketliliği kapsamında State University of Zanzibar - Zanzibar/Tanzanya'da eğitim verme (01.09.2019 - 07.09.2019)
5.3. ERASMUS+ yetişkin eğitimi personel hareketliliği kapsamında "Eskişehir Advances with Rural Tourism Project" isimli ve 020-1-TR01-KA104-089408 kodlu Avrupa Birliği KA104 projesi için Amsterdam/Hollanda'da eğitim alma (07.11.2021-13.11.2021)
5.4. ERASMUS+ kapsamında "Filling Gaps" isimli ve 2020-2-FR02-KA105-017766 kodlu proje için Nea Makri/Yunanistan'da eğitim alma (13.01.2022 - 21.01.2022)
5.5. ERASMUS+ yetişkin eğitimi personel hareketliliği kapsamında "Eskişehir Advances with Rural Tourism Project" isimli ve 020-1-TR01-KA104-089408 kodlu Avrupa Birliği KA104 projesi için İspanya/Cordoba-Cadiz-Rhoda-Malaga'da eğitim alma (23.03.2022-30.03.2022)
5.6. ERASMUS+ K171 personel hareketliliği kapsamında State University of Zanzibar - Zanzibar/Tanzanya'da eğitim verme (27.06.2022 - 01.07.2022)
5.7. ERASMUS+ K171 personel hareketliliği kapsamında University of Technology, Mauritius - Mauritius'ta eğitim verme (04.09.2022 - 10.09.2022)
6) İDARİ GÖREVLER
Dekan Yardımcısı 08/2018 – 09/2021
Turizm İşletmeciliği Bölüm Başkan Yardımcısı 09/2021 – 01/2024
Farabi Birim Koordinatörü 02/2014 – Devam Ediyor
7) KOMİSYONLAR VE KURULLAR
Fakülte Kurulu Üyeliği (10/2023 - Halen)
Akademide Etik Derneği (AKETDER) Bilim Kurulu Üyeliği (2022 - Halen)
Structural Equation Modelling and Multivariate Research (SEMMR) Journal - Advisory Board Member
İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu (İTGP) Temsilciliği (12.07.2021 tarihli ve 1545450 sayılı, 07/2021 - Halen)
Fakülte Kalite Komisyonu Üyeliği (19.10.2023 tarih ve 39/8 sayılı, 10/2023 - 07/2024)
Fakülte Yeterlilik Komisyonu Üyeliği (Halen)
Rektörlük Kariyer Temsilciliği (26.11.2020 tarihli ve E-86930425-900-115218 sayılı, 11/2020 – 11/2023)
Rektörlük Eğitim Öğretim Komisyonu Üyeliği (2019-2022)
Kariyer Günleri Komisyonu Başkanlığı (21.02.2022 tarihli ve E-83198091-755.02.06-293397 sayılı)
Staj Komisyonu Başkanlığı (15.04.2021 tarih ve 14/3 sayılı, 04/2021 - 04/2022)
Seçim Kurulu Başkanlığı (11.10.2018 tarih ve 15772386 / 50.02-32 sayılı, 10/2018 - 10/2021)
Akademik Teşvik Komisyonu Üyeliği (06.01.2017 tarih ve 1/2 sayılı)
Stratejik Plan Komisyonu Üyeliği (20.05.2013 tarih ve 14/12 sayılı)
İntibak Komisyonu Üyeliği (31.05.2012 tarih ve 16/1 sayılı)
8) ULUSAL/ULUSLARARASI ÇALIŞTAY VE SEMİNERLER
8.1. Turizmde Gelecek Eğilimler Paneli'nde moderatör (16.04.2024, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi)
8.2. Eskişehir İli Turizm Çalıştayı'nda komisyon üyesi (15-16 Şubat 2024, Anadolu Üniversitesi)
8.3. Rural Enterpreneurship Summit'te çağrılı konuşmacı (panelist) (14-15 Aralık 2022, Eskişehir, Türkiye).
8.4. BEBKA Kırsal Kalkınma Stratejileri Paydaş Çalıştayı'nda katılımcı (26.10.2021 - Eskişehir Sanayi Odası)
8.5. Üçüncü Turizm Şurası'nda katılımcı (01-03 Kasım 2017 - Ankara Cumhurbaşkanlığı Külliyesi)
8.6. 15-22 Nisan 2013 tarihleri arasında "Turizm Haftası Etkinlikleri" kapsamında düzenlenen "Turizm Seminerleri"nde panelist.
8.7. 15-22 Nisan 2012 tarihleri arasında "Turizm Haftası Etkinlikleri" kapsamında 18.04.2012 tarihinde Eskişehir Atatürk Lisesi'nde düzenlenen "Turizm" konulu konferansta panelist.
8.8. 15-22 Nisan 2011 tarihleri arasında "Turizm Haftası Etkinlikleri" kapsamında 20.04.2011 tarihinde Eskişehir Odunpazarı Atatürk Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nde düzenlenen turizm seminerlerinde panelist.
9) SERTİFİKALAR VE YETKİNLİKLER
Amadeus Certificate of Achievement, Amadeus Reservation Ticketing Programme, Eskisehir, 20.02.2009
Proje Döngüsü Yönetimi Sertifikası, Eskişehir, 15.09.2013 -12.01.2014
Yapısal Eşitlik Modellemesi Sertifikası, Eskişehir, 2017.
Eğiticilerin Eğitimi - BEBKA 2018 yılı Teknik Destek Programı kapsamında Eskişehir İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü çalışanlarına "İlçenin Kapılarını Turizme Aç" konulu eğitim (11.04.2019-19.04.2019)
EFSAD 73. Dönem Temel Eğitim Semineri - EFSAD (Eskişehir Fotoğraf Sanatı Derneği) 12.07.2010 - 06.08.2010 (25 Saat)
Kişisel Gelişim Ekspresi - Anadolu Üniversitesi Kariyer Kulübü 06.03.2009 - 07.03.2009 (10 Saat) Profesyonel Yaşamda İmaj, Bireysel Koçluk ve Motivasyon.
Anadolu Üniversitesi Kariyer Günleri 2008 - AISEC Eskişehir ve Anadolu Üniversitesi Kariyer Kulübü 28.04.2008 - 30.04.2008 (9 Saat)
10) ÜYELİKLER
Eskişehir, Sağlık, Termal, Alternatif Turizm Derneği (ESKTUD)
Turizm Akademisyenleri Derneği (TUADER)
ANKA Youth Association
11) ÖĞRENCİ KULÜPLERİ DANIŞMANLIKLARI
ESOGU Turizm Fakültesi Turizm ve Gezi Kulübü (2011-2015)
ESOGU Turizm Fakültesi Sosyal Medya Kulübü (2022-Halen)
ESOGU Sanatsal Değerleri Yaşatma Kulübü (2022-Halen)
12) ORGANİZE EDİLEN ETKİNLİKLER
Uluslararası Seyahat Acenteciliği ve Turizm Söyleşisi (BTB Tours Ceo'su Salih Gözcü ve BTB Acenteler Sorumlusu Muhittin Demir ile) - 21.12.2023 [Link]
Kariyer Günü Etkinliği (TUI & Modernity Otel & Ufkunes Seyahat Acentası & Tatilbudur.com) - 08.03.2022 [Link]
Tatil.com Kariyer Fırsatları - 28.02.2020 [Link]
Eskişehir Odunpazarı Belediyesi Ev Pansiyonculuğu Eğitimi - 09.12.2015 [Link]
13) SON ÜÇ YILDA VERİLEN LİSANS VE LİSANSÜSTÜ DÜZEYİNDEKİ DERSLER
Lisans
271113013 Turizm Pazarlaması (N.Ö.)/ 271133013 Turizm Pazarlaması (İ.Ö.)
27115025 Seyahat Yazarlığı ve Dijital İçerik Hazırlama (N.Ö.)/ 271135022 Seyahat Yazarlığı ve Dijital İçerik Hazırlama
271116031 Sosyal Davranış ve Protokol (N.Ö.)/271136030 Sosyal Davranış ve Protokol (İ.Ö.)
271117045 Turistik Mekan Tasarımı (N.Ö.)/271137037 Turistik Mekan Tasarımı (İ.Ö.)
271118017 Turizmde Tanıtım ve Satış Geliştirme (N.Ö.)/271138017 Turizmde Tanıtım ve Satış Geliştirme (İ.Ö.)
271118054 Sosyal Sorumluluk Uygulamaları (N.Ö.)/271138052 Sosyal Sorumluluk Uygulamaları (İ.Ö.)
271117017 Turizmde Tüketici Araştırmaları I (N.Ö.)/271137017 Turizmde Tüketici Araştırmaları I (İ.Ö.)
271118017 Turizmde Tüketici Araştırmaları II (N.Ö.)/271138017 Turizmde Tüketici Araştırmaları II (İ.Ö.)
271112010 Kişisel Gelişim (N.Ö.)/271132010 Kişisel Gelişim (İ.Ö.)
Yüksek Lisans
513901011 Turizmde Postmodern Pazarlama Uygulamaları
513902011 Destinasyon Pazarlaması
514802009 Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi (Tezsiz Yüksek Lisans)
514801009 Sağlık Turizminde Tüketici Davranışları (Tezsiz Yüksek Lisans)
514802006 Wellness ve SPA Hizmetleri (Tezsiz Yüksek Lisans)
514702010 Genel Turizm Bilgisi ve Turizm Mevzuatı (Tezsiz Yüksek Lisans)
Doktora
513911013 Turizmde Yeni Medya ve Elektronik İletişim
513911919 Turist Davranışı
14) YÜRÜTÜLEN SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI
14.1. Her Çocuk İyi Ki Doğmuş Projesi (Köy Okulu Çocuklarıyla Dayanışma ve Pasta Kesimi), Ağrı Diyadin Pirali Köyü, 2024.
14.2. Çölyak Hastalığı Farkındalığı ve Glutensiz Workshop, 2024.
14.3. Türkiye'ye Eğitime Gelen Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Karşılaştıkları Zorlukları Azaltma ve Uyum Sağlamalarını Kolaylaştırma Projesi, 2024.
14.4. İlköğretime Giden Öğrenciler İçin İstismarla İlgili Farkındalık Sağlama ve Karate Eğitimi Verme Projesi, Eskişehir Mithat Paşa İlkokulu, 2024.
14.5. Köy Okullarını Ziyaret ve Köy Okuluna Giden Çocuklarla Zeka Oyunları Oynama, 2024.
14.6. İlköğretime Giden Çocuklara Spor Farkındalığı Kazandırma Projesi, 2024.
14.7. Geri Dönüşüm ve Fidan Dikimi, 2024.
14.8. Eskişehir'e Gelen Yabancı Uyruklu Turistlerle Turizm Fakültesi Öğrencileri Deneyimlerini Paylaşıyor, 2024.
14.9. Depremzedelere Konaklama Desteği, 2023.
14.10. Bodrum'da Otellerde Çalışan Depremzede Çalışanlara Moral Etkinliği - Su Sporları Aktivitesi, 2023.
14.11. Görme Engelli Bireylerin Tandem Bisiklet Etkinliği - Etkinlikten Sağlanan Gelirlerin Depremzedelere Ulaştırılması, 2023.
14.12. AC Maçka Hotel by Marriott Sponsorluğunda Depremzedelere Dayanışma Kolisi Ulaştırılması, 2023.
14.13. Doğan Aslan Bey KYK Yurdunda Konaklayan Depremzede Çocuklar İçin Oyunlarla Dayanışma Etkinliği, 2023.
14.14. Depremden Etkilenen İlkokul Düzeyindeki Öğrencilere Psikoeğitim Desteği, 2023.
14.15. Depremden Etkilenen Okullara Kitap Desteği Projesi, 2023.
14.16. Deprem Bölgesindeki Hayvanlar İçin Mama Desteği, 2023.
14.17. El Emeği Dayanışma Platformu Instagram Sayfası Aracılığıyla Depremzede Kadın Girşimcilere Satış ve Pazarlama Desteği, 2023.
14.18. Depremden Etkilenen Küçük İşletmelere Pazarlama ve Tanıtım Desteği, 2023.
14.19. Meme Kanseri Farkındalık Projesi, 2021.
14.20. İyi Hissetmek ve Hissettirmek - İltifat Kartları Uygulaması, 2021.
14.21. Kumsala Atılmış Atıklardan Heykel Yapımı, Thailand, 2021.
14.22. Güneş Enerjisiyle Çalışan Şarj Panellerinin Oluşturulması ve Enerji Tasarrufu Projesi, 2021.
14.23. Sokaktaki Canlılar İçin Yiyecek ve Barınak Desteği Sağlanması, 2021.
14.24. Sıfır Atıkla Sürdürülebilir Kokteyl Yapımı - Geleceğin Bar Dünyası Projesi, 2021.
14.25. Su Tasarrufu İle İlgili Liselerde Eğitim Verilmesi, 2021.
14.26. Alkol ve Uyuşturucu Madde Kullanımı Farkındalığı Eğitimi, 2021.
14.27. Cinsel Şiddeti Önlemek İçin Yapılabilecekler Hakkında Broşür Tasalanması ve Eskişehir Halkına Dağıtılması, 2019.
14.28. Sokak Hayvanlarının Kendisinin Değil Sorumluluğunun Yerel Halk Arasında Sahiplendirilmesi Projesi, 2019.
14.29. Eskişehir Tepebaşı Belediyesi Engelliler Sosyal Yaşam Merkezi'ndeki Down Sendromlu Bireylere Parmak Boyama Eğitimi Verilmesi, 2018.
14.30. Doğadaki Hayvanların Doğal Ortamlarından Kopartılmamaları ve Sirklerde Kullanılmamaları İçin Farkındalık Afişlerinin Tasarlanması, 2018.
14.31. Tepebaşı Belediyesi Sponsorluğu'nda Eskişehir'deki Şehit Annelerinin Anneler Gününde Anıtkabir Ziyareti, 2018.
14.32. Eskişehir Tepebaşı Belediyesi Engelliler Sosyal Yaşam Merkezi'ndeki Down Sendromlu Bireylere Perkisyon Eğitimi Verilmesi, 2017.
14.33. Eskişehir Valiliği Engelliler Koordinasyon Merkezi'ndeki Bedensel Engelli Bireylerin Artırılmış Gerçeklik (AR) Gözlükleriyle Avrupa Ülkeleri Simülasyonlarını Deneyimlemeleri, 2017.
14.34. ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri ve Personelinin Görme Engellilerle Empati Yapabilmesi İçin ESOGÜ Otel'de "Karanlıkta Yemek Yeme" Etkinliği, 2017.
14.35. ESOGÜ Hastanesi'nde Kan ve Trombosit Bağışı, 2017.
14.36. Fiat'ın Sponsorluğu'nda 23 Nisan'da ESOGÜ Onkoloji Bölümü'nde Tedavi Görmekte Olan Çocuklar İçin Tiyatro Gösterisi Düzenlenmesi, 2016.
14.37. Liselerde Organ Bağışı Farkındalık Eğitimi, 2016.
14.38. Çocuk İstismarına Karşı Farkındalık Oluşturmak İçin İlköğretim Öğrencilerine Eğitim Verilmesi, 2016.
14.39. Çocuk Kitapları Yazarlarının Çocuklarla Buluşturulması, 2016.
14.40. Engelli Park Yerlerinin İşgal Edilmemesi İçin Broşürler Dağıtılması, 2016.
14.41. Engelli Çocuklara Profesyonel Eğitmen Eşliğinde Çocuk Yogası Eğitimi Verilmesi, 2016.
14.42. İlik Nakli ve Kan Bağışı Uygulamaları, 2016.
14.43. Eskişehir'deki Mevsimlik İşçilere Destek Sağlama ve İşçi Çocuklarıyla Kukla Yapma Etkinliği, 2016.