Arş. Gör. Orhan Can YILMAZDOĞAN
Arş. Gör. Orhan Can YILMAZDOĞAN

Derece

Alan

Üniversite

Yıl

Lisans Turizm ve Otel İşletmeciliği Anadolu Üniversitesi

2009

Yüksek Lisans Turizm İşletmeciliği Anadolu Üniversitesi

2013

Doktora Turizm İşletmeciliği Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Devam Ediyor

 

 1)  Akademik Ünvanlar

       Araştırma Görevlisi 2010 –

2)  Yönetilen, destek olunan Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

2.1 Yüksek Lisans

2.2 Doktora tezleri

3)   Yayınlar

3.1. Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

3.1.1. SEÇİLMİŞ, C. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2016). The effect of perceptions regarding festivals on festival loyalty: The case of Ayder Kardan Adam Festival.  IOSR Journal Of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS), Cilt: 21, Sayı: 12, ss. 49-55. e-ISSN: 2279-0837. [Link]

3.2. Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında (Proceedings) Basılan Bildiriler

3.2.1. DEMİRCİ, B.; TİMUR, B.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve OĞUZ, Y. E. (2015). Yerli turistlerin yöresel yemek tüketimi motivasyonlarının gelecek niyetleri üzerine etkisi: Eskişehir örneği. I. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu. Kastamonu: Kastamonu Üniversitesi, 19-21 Kasım, ss. 816-826.

3.2.2. KAŞLI, M.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve KILIÇ, İ. (2015). Turizmin çevresel etkileri ile yaşam kalitesi ilişkisi: Eskişehir örneği. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators. Konya: Selçuk Üniversitesi, 28-30 Mayıs, ss. 617-627. ISBN: 978-605-9119-16-0 (2.c).

3.2.3. SARI, Y.; ÇİÇEK, D.; YILMAZDOĞAN, O. C. ve ÖZDEMİR, C. (2015). Yerel kalkınmanın önemli bir dinamiği olan turizmin getirdiği değişimlerin kadın girişimciler bağlamında değerlendirilmesi. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators. Konya: Selçuk Üniversitesi, 28-30 Mayıs, ss. 476-488. ISBN: 978-605-9119-16-0 (2.c).

3.2.4. YILMAZDOĞAN, O. C.; SEÇİLMİŞ, C. ve ÇİÇEK, D. (2014). The effect of Corporate Social Responsibility (CSR) perception on tourism students' intention to work in sector. 2nd Global Conference on Business, Economics, Management & Tourism. Çek Cumhuriyeti – Prag, 30-31 Ekim. [Link]

3.3. Ulusal/Uluslararası Kitaplar

3.3.1. KAŞLI, M.; TOKMAK, C.; ARSLANER, E.; DEMİRCİ, B. ve YILMAZDOĞAN, O. C.  (2012). Bursa, Eskişehir, Bilecik’te Termal Turizm Sektör Raporu. ss.159. (“Bursa, Eskişehir, Bilecik'te Termal Turizm Sektör Araştırması” isimli proje kapsamında BEBKA desteğiyle basılmıştır.)

3.4. Ulusal/Uluslararası Kitaplardaki Bölümler

3.4.1. YILMAZDOĞAN, O. C.  (2015). Engelsiz Turizm (ss.195-219). Sağlık Turizmi [Ed: S. P. TEMİZKAN]. Ankara: Detay Yayıncılık. ISBN: 978-605-9189-20-0.

3.5. Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

3.5.1. YILMAZDOĞAN, O. C. ve ÖZEL, Ç. H. (2014). Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, Cilt:15, Sayı:1, ss. 37-62. ISSN: 1303-0027, DOI: 10.24889/ifede.268178. [Link]

3.5.2. YILMAZDOĞAN, O. C. ve TEMİZKAN, S. P. (2014). Otel internet sitelerinde engelli bireylerin ihtiyaçlarına yönelik bilgilerin varlığı üzerine bir araştırma. Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, Sayı:2, ss. 159-172. ISSN: 2149-0163. [Link]

3.5.3. KAŞLI, M. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). İmajın turistik talebe etkisi: Eskişehir örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi (SBBD/EBSCO), Cilt:4, Sayı:2, ss. 199-209. ISSN:1309-8012 (Online), (EBSCO - Ulrich's Periodical Directory - Genamics ve ASOS Index tarafından taranmaktadır.) [Link]

3.6. Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

3.6.1. KAŞLI, M.; ARSLANER, E.; DEMİRCİ, B. ve YILMAZDOĞAN, O. C.  (2013). Gençlerin turistik tercihlerinin belirlenmesi: Eskişehir’de yaşayan gençler örneği. 14. Ulusal Turizm Kongresi Bildiri Kitabı. Kayseri: Erciyes Üniversitesi, 05-08 Aralık, ss. 928-939, ISBN:978-605-5216-74-0.

3.6.2. AŞAN, K. ve YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). Yerel halkın ev pansiyonculuğuna yönelik girişimcilik eğilimleri. 13. Ulusal Turizm Kongresi Bildiri Kitabı. Antalya: Akdeniz Üniversitesi, 06-09 Aralık, ss.703-717, ISBN: 9786055627263.

3.6.3. YILMAZDOĞAN, O. C. ve KAŞLI, M. (2011). Turizm algısı ve girişimcilik niyeti ilişkisi: Eskişehir’de bir araştırma. 12. Ulusal Turizm Kongresi Bildiri Kitabı. Düzce-Akçakoca: Düzce Üniversitesi, 30 Kasım - 04 Aralık, ss. 591- 600, ISBN: 978-605-87976-8-0.

3.7. Diğer Yayınlar

3.7.1. YILMAZDOĞAN, O. C. (2012). Sosyal medyanın pazarlama aracı olarak kullanımı: 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinin yöneticileri üzerinde bir uygulama”. VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi Bildiri Kitabı. Antalya, Kemer: Gazi Üniversitesi ve Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12-15 Nisan, ss. 830-831, ISBN: 978-605-5437-80-0.

4)   Projeler

4.1 Uluslararası Projeler

4.2 Ulusal Projeler

4.2.1. Nisan 2016 – Devam ediyor, “Destinasyon Aidiyeti ve Öncüllerinin Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi”  isimli ve  2016-1132 kodlu BAPK projesinde araştırmacı.

4.2.2. Şubat 2014 – Ağustos 2015 tarihleri arasında, “Eskişehir Odunpazarı Bölgesinde Ev Pansiyonculuğu Araştırması ve Eğitimi” isimli ve 2013-220 kodlu BAPK projesinde araştırmacı.

4.2.3. Haziran 2013 – Haziran 2014 tarihleri arasında, “Eskişehir Somut Olmayan Kültürel Miras Envanterinin Çıkarılması ve Turizme Kazandırılması” isimli BEBKA projesinde araştırmacı. [Link]

4.2.4. Ağustos 2012 – Ekim 2012 tarihleri arasında, “Bursa, Eskişehir, Bilecik'te Termal Turizm Sektör Araştırması” isimli BEBKA Projesinde araştırmacı.

5)   İdari Görevler

       Farabi Birim Koordinatörü   02/2014 – Devam Ediyor